Nog maar 3 nachtjes... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Lizanne en Thomas - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nachtjes... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Lizanne en Thomas - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nachtjes...

Door: Thomas en Lizanne

Blijf op de hoogte en volg Lizanne en Thomas

14 Juli 2010 | Nederland, Heerlen

Nog maar 3 nachtjes en dan is het zo ver! Ons grote avontuur in India kan beginnen!
En wat hebben we er zin in, na een paar weken voorbereiden zijn we nu bijna klaar om te vertrekken. De laatste spulletjes worden nog gekocht. Dingen waar je normaal nooit aan denkt als je op vakantie gaat, gaan nu wel mee zoals klamboe's, plastuitjes -het schijnt dat het begrip toiletpot redelijk onbekend is in India- en heel veel knutselspullen voor de kids die we de komende 3 weken zullen ontmoeten.

Aan het weer hebben we de afgelopen tijd in Nederland alvast kunnen wennen. Koud zullen we het niet krijgen in India, de weersverwachting voor de komende weken in Bangalore is 35 graden met de luchtvochtigheid van een sauna. Maar gelukkig is het moessontijd... genoeg verkoeling dus.

Nog 3 nachtjes slapen,spannend spannend spannend!

• 16 Juli 2010 - 14:02

Lilian:

Hoi Lizanne en Thomas,

Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het avontuur beginnen. Mooi dat wij met jullie kunnen meereizen hier thuis. Lizanne leuk dat je Vincent nog een bericht had gestuurd.
    Een hele mooie vakantie gewenst,van Lilian

• 17 Juli 2010 - 19:17

Mylene:

17-7 21.16 uur
    Thomas en Lizanne zijn met 1 uur en 20 minuten vertraging aan hun reis begonnen, wij hebben ze vandaag uitgezwaaid in Düsseldorf, groetjes en laat gauw wat van jullie horen. Ruud, Mylene en Nicole

• 18 Juli 2010 - 08:05

Opa En Oma Van Haare:

Hallo Lizanne en Thomas,
    Wat hebben jullie lang moeten wachten na de onderbreking op het vliegveld, hopelijk gaat alles verder goed.Nogmaals een heeeele mooie vakantie van Opa en Oma

• 20 Juli 2010 - 17:47

Erika En Yvonne:

Hallo Lizanne en Thomas,

Leuk dat we allemaal kunnen meelezen over jullie reis en belevenissen =D We keep in touch! =D Groetjes, zal het voor Oma uitprinten dat ze ook mee kan reizen.

• 26 April 2012 - 07:36

Hjaltena@kliksafe.nl:

kan iemand mij het adres van Lizanne??
    Heerlen doormailen, ik heb een vraagje

Gr. Cobie Altena